Румунія не дозволила працювати у себе російському телеканалу RTR.

Румунська Національна рада з телебачення і радіо вважає, що цей канал навмисно поширює маніпулятивну інформацію.

Нацрада відмовилися надавати ліцензію на мовлення російському телеканалу RTR в зв’язку зі «загрозою пропаганди», повідомила 10 жовтня румуномовна сторінка французької медіакомпанії RFI. За таке рішення проголосували всі дев’ятеро присутніх на засіданні членів Румунської національної ради з питань телебачення і радіо.

Один з членів Нацради Валентин Юкан (Valetin Jucan), коментуючи відмову в ліцензії, вказав на небезпеку поширення телеканалом неправдивої інформації про Європейську Унію та Сполучені Штати. «Мова йде про проросійські пропагандистські матеріали, так звані фейкові новини», — додав він.

Окрім того, членкиня Нацради Доріна Руссу (Dorina Rusu) під час обговорення питання ліцензії заявила, що цей російський телеканал, який веде мовлення теж в Молдові, був там неодноразово оштрафований через необ’єктивне висвітлення подій в Україні й постійну антиєвропейську пропаганду.

Представники російської телекомпанії RTR заявили про те, що продовжуватимуть домагатися ліцензії на мовлення на території Румунії.

Щойно у серпні цього року з’явилися повідомлення про намір RTR розпочати мовлення в Румунії, офіс російської телекомпанії планувалося відкрити в місті Яссах.

Дякуємо: zbruc.eu

Оставить комментарий

Ваш email нигде не будет показан. Обязательные для заполнения поля помечены *

*